Motori > O motorima

Koj motor kupiti?????

(1/4) > >>

lazarbeli2:
Pozdrav
Rešio sam da menjam auto za motor do 1300€
Znam da za te pare nemam veliki izbor tj. dobar motor ali....sta je tu je...Ne daje mi se trenutno vise novca za motor
Zanima me mišljenje ISKUSNIH ljudi...
Pošto sam početnik i ne razumem se u motore kao u automobile zanima me koj motor bi bio najbolji?
Nisam ljubitelj brze vožnje tako da mi brzina nije bitna...BITNO mi je da je hvalitetan,pouzdan,da ne troši mnogo i naročito da je udoban za dužu vožnju.Takođe da nije prdavac kao Tomos i ovi skuteri od koih se ježim kad ih čujem.
Ja sam ljubitelj čopera (koji su koliko znam za to stvoreni) ali ne znam da li za taj novac ima neki dobar....
Pošto nemam toliko novca da biram mogli bi i drugi modeli... Recimo našo sam Suzuki Bandit koji izgleda dosta kao sport-klasik.... ali ne znam ni oni kakvi su...
Tako da ne pišem romane ovde koj bi mi preporučili motor???
Kubikaža do 500cm eventualno 600cm zbog registracije
Motor da bude: udoban,pouzdan,da ne troši mnogo,da ima snagu (brzina  nebitna)

lekiivan:
Ja sam brate mili trazio motor vise od godinu dana,tako da...
Za taj novac od snaznijih motora pogledaj neki KAWASAKI (naravno coper tipa EN 500,400 itd)
Ostale marke kao HONDA,YAMAHA,SUZUKI... su maksimum do 250 kubika sa malo kilovata i malo konjskih snaga.
Ja toliko za sada, ako je od pomoci.
Pozdrav!!!

MARKOEN500:
Nisam iskusan bajker, naprotiv tek sam ušao u ovaj svet ali sam mnogo istraživao po netu i čitao objave iskusnih ljudi. Takođe sam bio u dilemi kao ti, malo novca, nije mi se davalo još niti sam hteo da čekam. Na kraju sam odlučio da ipak sačekam još neko vreme i skupim malo više novca. Na kraju sam skupio za Kawasaki EN500 iako sam u početku mislio da ga neću nikad imati.