Autor Tema: EN500 par pitanja  (Pročitano 263 puta)

Van mreže MARKOEN500

  • Početnik
  • *
  • Poruke: 19
EN500 par pitanja
« poslato: Oktobar 15, 2017, 11:33:09 pre podne »
Pozdrav svima :) Imam par pitanja za EN500, pa bih bio zahvalan ako bi neko mogao da mi odgovori.
Posto mi je potrosnja preko 7 litara, resih da proverim neke stvari na motoru.
Dakle, prekjuce sam stelovao ventile i skidao karburatore. Dok sam stelovao ventile, pogledao sam u otvore gde idu cevi za rashladni sistem i unutra su bile nekakve crne naslage, skida se kao da je mast u pitanju. Takodje je bilo i par belih mrlja na ventilima, a i one bakarne cevi su bile pune bele sluzi, izgleda se antifriz provukao negde. Zna li neko odakle se provlaci antifriz? U tim bakarnim cevima treba da prolazi ulje? Zamenio sam one oringove na njima, a i na onim cevima za rashladni sistem. Oringovi su bili spljosteni, skoro da nisu ni vrsili svoju radnju  :-\ I onaj filter za antifriz sto ide u karburator je imao crne cestice od farbe pretpostavljam, i cestice aluminijuma, ovo mi ne zvuci dobro  :-\
Nakon stelovanja ventila, rasklopih karburatore cisto da vidim ima li prljavstine u njima. Sve je bilo cisto, vratim sve nazad i palim motor. Nakon sinhronizacije karburatora desni cilindar krece da brljavi, to mi je i prethodni vlasnik rekao, pa ih je desinhronizovao kako ne bi bilo tih problema. Sta moze ovde da bude problem? Nisam proveravao gume za karburator da li su napukle ili nesto slicno, mada provericu posto cu opet skinuti karburatore.
Brljavljenje cilindra ovde ne bi trebalo da uzrokuje elektrika? Posto desni cilindar radi normalno nakon desinhronizacije.

Nisam mehanicar inace, pratio sam uputstva na stranim forumima za EX500 motore (imaju istu masinu tako da uputstva mogu da posluze i za EN500)