Autor Tema: Par pitanja o en 500???  (Pročitano 758 puta)

Van mreže drazenye

  • Početnik
  • *
  • Poruke: 39
Par pitanja o en 500???
« poslato: Mart 27, 2015, 07:32:11 posle podne »
Posto sam pocetnik nadam se da vas ne davim "glupim" pitanjima.
Prvo ; na koliko bara se duvaju gume?
2.  jel postoji neka fora ili se mora rasturiti pola motora da se dodje do filtera vazduha?
3. za koliko para i gdje bi mogao naci lanac u solidnom stanju (polovan) i da li je to uopste pametno?
Hvala unaprijed

Van mreže drazenye

  • Početnik
  • *
  • Poruke: 39
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #1 poslato: Mart 27, 2015, 07:34:16 posle podne »
I da koje plocice koristite ja sam nasao TRW, za auta su odlicne pa predpostavljam i za motore?

Van mreže _Alexa_

  • MK Čoper Srbija
  • Pro Bajker
  • *
  • Poruke: 257
  • Traptor 600ccm - JEBAČ al' pravi čoper
    • MK Čoper Srbija
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #2 poslato: Mart 28, 2015, 10:26:38 pre podne »
Gume se duvaju na oko 2 do 2,5 bara, ne verujem da je više od toga. Zadnja jedino možda malo jače ali pod opterećenjem suvozača i dosta prtljaga.
Što se tiče menjanja filtera odgovoriće ti neko od vozača istog motora ali sigurno nije da se rastura pola motora za menjanje ulja jer bi bilo imbecilno. Sigurno postoji šraf ispod motora za ispuštanje ulja a filter se skida sigurno bez demontaže ičeg oko njega.
Lanac se nikako ne preporučuje polovan, ili čak ako je to opcija krajnja onda ga uzmi i sa lančanicima koji su pokretali taj lanac jer su se istrošili istom merom, ukoliko pomešaš neke druge lančanike sa nekim drugim lancem ( polovno sve ) samo ćeš doći u poziciju da promeniš vrlo brzo sve ponovo.
Lanac i lančanici ne bi trebalo da te izađu preko 100-120 evra. Jbg nije malo ali to je 20 hiljada i više kilometara bez razmišljanja sigurno. Mada može da bude i mnogo više.

Skup sport je ovaj bajkerski ;)

E sada neka odgovori neki vozač ovog modela da ne kenjam ja bezveze :D
Moj svet se vrti oko mene i u njemu ima mesta samo za posebne. Ne može svaka ljiga u taj čarobni krug... Jebi ga, tako je....

Van mreže _Alexa_

  • MK Čoper Srbija
  • Pro Bajker
  • *
  • Poruke: 257
  • Traptor 600ccm - JEBAČ al' pravi čoper
    • MK Čoper Srbija
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #3 poslato: Mart 28, 2015, 10:29:08 pre podne »
I da koje plocice koristite ja sam nasao TRW, za auta su odlicne pa predpostavljam i za motore?

Što se tiče pločica, joj kako je to škakljivo pitanje. NAjveća fora je u plačicama koje se podudaraju sa diskovima. Tj pločice mogu na jednim diskovima biti odlične na drugim očajne. To sam i ja isto naučio na kolima. Kupim Ferrodo original a one kao da sam ih nauljio, dok nisam otišao i kupio diskove istog proizvođača, rezultati su bili fascinantni.

Van mreže drazenye

  • Početnik
  • *
  • Poruke: 39
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #4 poslato: Mart 28, 2015, 04:31:26 posle podne »
Hvala, Ulje i filter ulja se lako mjenjaju, filter vazduha je zavucen. Sto se lanca tice vjerovatno ce sacekati iducu sezonu pa onda nov ( sa lancanicima 11685din).
Na cepu za ulje pise 10-40 a vidim da ljudi uglavnom sipaju 15-50. Pa valjda je to ok?

Van mreže Crni Leptir

  • Početnik
  • *
  • Poruke: 47
  • Free Rider
    • Privatwe website
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #5 poslato: Mart 31, 2015, 09:08:57 pre podne »
Filter ti je sa desne strane kad skineš plastiku, imaš okrugli plastični poklopac i 3 šrafa na njemu, nema nikakvog rasturanja. A za gume, ja na mom motoru zadnju duvam na 2,9 bara a prednju na 2,6. To opet može da varira od toga da li se voziš sam ili imaš suvozača, i teret. U glavnom ne smeš nikada dozvoliti da ti pritisak u gumama spadne ispod 2 bara jer to može iti opasno. Moj prijatelj je pao ispred mene u jednoj krivini zbog nenaduvane gume, samo je zaplivao zadnji kraj. Kada smo posle pogledali videli smo da je guma bila na 1 bar a on to nije primetio na vreme. Na jačim mašinama se dešavalo ljudima da zbog toga kompletna guma sleti sa felne.
Za ulje, pošto ti mašina nije nova sasvim je preporučljivo malo gušće ulje 15-50. Nećeš pogrešiti ni 10-40 ako sipaš pogotovo ako je hladnije vreme. Gledaj da je ulje za motor, mada je to mašina koja bez ikakvih posledica troši i ulje za automobile ali o tome je već nezahvalno pričati.
visitors can't see pics , please register or login

One man, one life, one road
Crni Leptir© 2006 All Rights Reserved

Van mreže drazenye

  • Početnik
  • *
  • Poruke: 39
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #6 poslato: April 01, 2015, 06:03:00 posle podne »
Hvala...

Van mreže drazenye

  • Početnik
  • *
  • Poruke: 39
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #7 poslato: April 05, 2015, 04:37:49 posle podne »
Zamjenjene plocice, stavio sam TRW. Juce se malo provozao 50-tak km. za sad skroz ok.
Koliko je komplikovano zamjeniti semeringe viljuski? i koliko to naplacuju u servisima?

Van mreže Crni Leptir

  • Početnik
  • *
  • Poruke: 47
  • Free Rider
    • Privatwe website
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #8 poslato: April 07, 2015, 09:12:21 pre podne »
Semering kao semering je jednostavno skinuti. Problem znaju da naprave segeri i te zaptivke ispod njih koje se moraju skinuti da bi se rasturile viljuške i ispustilo ulje. Može da se zameni za pola sata a može i za dva sata ako je to sve zapeklo ili deformisano, nema pravila. Ja to na svom motoru nisam uspeo da skinem, tj. majstor, pa smo ulje menjali "s guza", tамо gde se  u stvari ispušta a to je onda zajebancija. Koliko naplaćuju to, ne znam.

Van mreže drazenye

  • Početnik
  • *
  • Poruke: 39
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #9 poslato: April 07, 2015, 10:47:28 posle podne »
Hvala na odgovoru, ako imas vremena mogli bi popiti pivo i procaskati...     vidim da poznajes motor i hoces da pomognes, hvala jos jednom.

Van mreže Crni Leptir

  • Početnik
  • *
  • Poruke: 47
  • Free Rider
    • Privatwe website
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #10 poslato: April 08, 2015, 08:04:31 pre podne »
A može i tako.

Van mreže Drazoni

  • Početnik
  • *
  • Poruke: 14
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #11 poslato: April 08, 2015, 12:37:15 posle podne »
Evo ti link gde mozes skinuti "service manual" knjizicu za tvoj motor. Nadam se da ce ti biti od koristi!  ;)

http://manualedereparatie.info/manuale/Kawasaki/Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_85-04_www.manualedereparatie.info.zip

Van mreže drazenye

  • Početnik
  • *
  • Poruke: 39
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #12 poslato: April 09, 2015, 09:19:00 posle podne »
Hvala imenjace, bas je detaljno. ;)

Van mreže Drazoni

  • Početnik
  • *
  • Poruke: 14
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #13 poslato: April 10, 2015, 10:06:16 posle podne »
Nema na cemu ime! Drago mi je da je korisno! Rjesavaj te problemcice pa da dogovaramo neku voznjicu!  ;)

Van mreže Goomeni Patak

  • MK Čoper Srbija
  • Početnik
  • *
  • Poruke: 13
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #14 poslato: Mart 28, 2016, 08:34:30 pre podne »
Zamena ulja i semeringa na prednjim stapovima je oko 5-6000 din, sve zajedno sa matrijalom. Naravno zavisi od majstora do majstora.