Autor Tema: Par pitanja o en 500???  (Pročitano 758 puta)

Van mreže drazenye

• Početnik
  • *
Par pitanja o en 500???
« poslato: Mart 27, 2015, 07:32:11 posle podne »
Posto sam pocetnik nadam se da vas ne davim "glupim" pitanjima.
Prvo ; na koliko bara se duvaju gume?
2.  jel postoji neka fora ili se mora rasturiti pola motora da se dodje do filtera vazduha?
3. za koliko para i gdje bi mogao naci lanac u solidnom stanju (polovan) i da li je to uopste pametno?
Hvala unaprijed

Van mreže drazenye

• Početnik
  • *
Odg: Par pitanja o en 500???
« Odgovor #1 poslato: Mart 27, 2015, 07:34:16 posle podne »
I da koje plocice koristite ja sam nasao TRW, za auta su odlicne pa predpostavljam i za motore?

Van mreže _Alexa_

• MK Čoper Srbija
  • Pro Bajker
  • *
  • Traptor 600ccm - JEBAČ al' pravi čoper
    • MK Čoper Srbija
« Odgovor #2 poslato: Mart 28, 2015, 10:26:38 pre podne »
Gume se duvaju na oko 2 do 2,5 bara, ne verujem da je više od toga. Zadnja jedino možda malo jače ali pod opterećenjem suvozača i dosta prtljaga.
Što se tiče menjanja filtera odgovoriće ti neko od vozača istog motora ali sigurno nije da se rastura pola motora za menjanje ulja jer bi bilo imbecilno. Sigurno postoji šraf ispod motora za ispuštanje ulja a filter se skida sigurno bez demontaže ičeg oko njega.
Lanac se nikako ne preporučuje polovan, ili čak ako je to opcija krajnja onda ga uzmi i sa lančanicima koji su pokretali taj lanac jer su se istrošili istom merom, ukoliko pomešaš neke druge lančanike sa nekim drugim lancem ( polovno sve ) samo ćeš doći u poziciju da promeniš vrlo brzo sve ponovo.
Lanac i lančanici ne bi trebalo da te izađu preko 100-120 evra. Jbg nije malo ali to je 20 hiljada i više kilometara bez razmišljanja sigurno. Mada može da bude i mnogo više.

Skup sport je ovaj bajkerski ;)

E sada neka odgovori neki vozač ovog modela da ne kenjam ja bezveze :D
Moj svet se vrti oko mene i u njemu ima mesta samo za posebne. Ne može svaka ljiga u taj čarobni krug... Jebi ga, tako je....